Pages

Friday, 4 September 2015

Going to New Zealand

I'm going to New Zealand in a little less than a week, with basically no plan, and no idea how long I'll be staying. Obviously it needs to be documented. After 17 (!) years in school/uni, it's time to do something a little bit spontaneous. So for anybody interested in following my trip, this is the place to look. I promise to post loads of beautiful picture of New Zealand landscapes! And hopefully also some Lord of the Rings-related landscapes.

/ / / / / /

Nå er det litt mindre enn en uke til jeg reiser til New Zealand. Jeg har ikke noen plan, og jeg vet ikke hvor lenge jeg blir der. Det må så klart dokumenteres. Etter 17 (!) år i utdannelse er det på tide å gjøre noe litt spontant. Så for de som har lyst til å følge turen er dette stedet. Jeg lover å poste mange vakre bilder av landskap i New Zealand! Og forhåpentligvis noen Ringenes Herre-relaterte bilder.

No comments:

Post a Comment